DPD Pickup - pomocne informacje

Masz pytania? Sprawdź naszą sekcję "Pytań i Odpowiedzi" jeśli nie znalazłeś tam potrzebnych informacji skontaktuj się z nami.

Sprawdź: krok po kroku jak zamówić paczkę z odbiorem w naszym punkcie.
Zobacz instrukcję

Najczęściej zadawane pytania:

Przeważnie kurier dzwoni aby usprawnić doręczenie przesyłki. Jednak nie ma on takiego obowiązku. Kurier często doręcza paczki do ponad stu klientów dziennie. Ciężko byłoby mu wykonać aż tak dużą liczbę telefonów.

Możesz to zrobić na stronie DPD - tracktrace.dpd.com.pl wpisując tam numer przesyłki.

Każdy kurier DPD jest obecnie wyposażony w terminal płatności zbliżeniowych oraz BLIK. Funkcja ta jest zintegrowana z jego podstawowym mobilnym narzędziem pracy. Pamiętaj że powodzenie płatności kartą u kuriera może zależeć od jakości zasięgu sieci gsm w danej lokalizacji. Warto więc mieć ze sobą gotówkę jako rezerwową metodę płatności.

Wysyłając paczkę w DPD Pickup nie musisz nic wypełniać. Ważne jednak abyś miał ze sobą dane potrzebne do wysyłki: Imię, nazwisko odbiorcy, pełny adres i kod pocztowy pod jaki Twoja przesyłka ma zostać doręczona. Potrzebny jest również numer telefonu do odbiorcy. Jeśli wysyłasz paczkę z usługą COD (za pobraniem), zabierz ze sobą numer swojego konta bankowego.

Maksymalna waga standardowej przesyłki w DPD wynosi 31,5 kg. Jeśli wysyłasz paczkę z odbiorem w innym punkcie DPD Pickup to maksymalna waga w tym przypadku wynosi 20 kg.

Każda wysłana przesyłka jest standardowo ubezpieczona do 1000 zł. Jeśli zawartość przekracza tę kwotę poinformuj obsługę aby zwiększyć kwotę ubezpieczenia. Ceny za dodatkowe ubezpieczenie możesz sprawdzić w naszym cenniku.


Jak znaleźć numer telefonu do kuriera DPD?

Zobacz na filmie poniżej jakie to łatwe.

Link do strony z filmu